Mršavljenje nakon poroda

0
312
Mršavljenje nakon poroda

Nakon što ste devet mjeseci nosili svog anđela, konačno ste ga ugledali i vašoj sreći nema kraja. Posvetili ste mu dane koji slijede, želite mu pružiti najbolju pažnju, brigu i ljubav. No, svaka mama zna da u prvoj djetetovoj godini pomalo zanemari sebe. Što zbog nedostatka vremena, što zbog toga da je ipak sada to maleno biće u prvom planu.

U tim prvim mjesecima djetetova života, mame obično ne paze što jedu, već uzmu nešto u žurbi kako bi ponovo brzo bile dostupne svom djetetu.

Tada vrlo često unosite u tijelo namirnice prepune šećera, grickalice, kolače ili puno bijelog kruha. Sve su to prazne kalorije koje rezultiraju nakupljanjem viška kilograma.

Iako je to najljepše doba vašeg života, mnoge mame će se složiti da je to vrijeme i velikih briga. Uz sve brige oko roditeljstva, razmišljate sigurno i o tome kako smršaviti nakon poroda.

Da bi mršavljenje nakon poroda bilo zdravo i da biste se vi osjećali bolje, morate usvojiti zdrave prehrambene navike koje će vam pomoći da izgubite kilograme.

Stres s kojim se susrećete u prvim mjesecima nakon poroda prevelik je da biste sada još vagali i mjerili što ćete jesti. Nemojte biti opterećeni kilogramima, uvijek ima vremena da vratite liniju nakon poroda. Najvažnije je vaše zdravlje kako biste se mogli posvetiti bebi. Iz tog razloga, bitna je i zdrava prehrana. Pogotovo ako dojite jer kroz vaše mlijeko dijete dobiva sve ono što mu je potrebno za rast i razvoj.

Kada usvojite novi životni stil i počnete se hraniti zdravo, kilogrami će se topiti i vi ćete zdravo mršavjeti. Preporučuje se da se tako hranite cijeli život. Naravno, to ne znači da si ne možete priuštiti kolač, kavu ili čašu vina, no, važno je da budete umjereni.

Ako dojite, to ne znači da morate i više jesti. Dojiljama je potrebno samo 500 kalorija više nego inače. Važno je izbalansirati prehranu i jesti zdravo jer će samo tako i vaša beba zdravo rasti. Dojenjem mame troše velik broj kalorija što u konačnici također pomaže u zdravom gubitku kilograma.

Mršavljenje nakon poroda

Da biste smršavili i održali novu težinu, nemojte gladovati. Rasporedite obroke kroz dan i vodite se time da uvijek imate tri glavna obroka i dva međuobroka. Nemojte preskakati obroke jer ćete tako organizam staviti u stanje gladovanja. Tijelo će prilikom sljedećeg obroka početi skladištiti hranu za poslije i to u obliku masnih naslaga. Jedino što tako možete dobiti je spor metabolizam.

Jedite puno voća i povrća, cjelovitih žitarica, mlijeka i mliječnih proizvoda. U prehranu uključite i jaja te meso. Od mesa se preporučuju piletina, puretina i riba te soja.

Crvenog mesa poput svinjetine, junetine i govedine, jedite što manje.

Pijte puno vode i čaja, a izbjegavajte zaslađene sokove i čajeve koje vam ne donose ništa dobro. Ti jednostavni šećeri krivci su za nakupljanje praznih kalorija i kilograma, a da nam se pritom čini da ništa nismo unijeli u tijelo. Bolji izbor svakako su prirodni voćni sokovi koje možete pripremiti u blenderu i tako zdravo započeti dan. Kombinirajte razno voće i povrće i osjetite i razliku u količini energije. Takvi sokovi donijet će vam samo ono dobro jer su prepuni vlakana, vitamina i minerala. Sve to, sada vam je i više nego potrebno.

Pripazite na nedostatak željeza u krvi i anemiju. Velik broj mama se nakon poroda susreće s manjkom željeza u krvi. Razlog tomu su, osim što beba u trbuhu uzima željezo za rast i razvoj, i veliki gubici krvi tijekom poroda. Provjerite krvnu sliku i svakako unosite željezo kao dodatak prehrani.

Uz ovakav način prehrane, kilogrami će padati i vaše tijelo će se polako početi poprimati izgled prije poroda. Važno je da se ne opterećujte. Hranite se zdravo i uživajte u majčinstvu. Izađite s bebom u šetnju, puno se krećite, a nije na odmet uključiti i fizičku aktivnost tri mjeseca nakon poroda. Upišite se na vježbanje s bebom i u ugodnom društvu s drugim mamama, zdravo mršavite.

Izvor: Savjetnica

Je li Vam ovaj članak pomogao? Ocijenite ga:

5 / 5 (1 votes)

Mamin svijet
Portal MaminSvijet.com namijenjen je svim sadašnjim i budućim mamama, koje se na najbrži način žele informirati o trudnoći, majčinstvu, ali i svim drugim obvezama koje su dio svakodnevnice jedne mame. Svjesni toga da je ponekad teško uskladiti sve obiteljske i poslovne obveze, a opet pronaći malo vremena za sebe, odlučili smo pokrenuti portal na kojemu moderne mame mogu potražiti mnoštvo korisnih informacija o svim izazovima s kojima se susreću, ali uz to se i opustiti, zabaviti te pronaći pokoji „ženski“ savjet.

Imate li komentar ili pitanje? Podijelite ga s nama!

Molimo unesite komentar
Molimo unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.