Hip hinge – vježba za pokretljivost zdjelice i bezbolna leđa

0
597
Hip hinge - vježba za pokretljivost zdjelice i bezbolna leđa
Hip hinge - vježba za pokretljivost zdjelice i bezbolna leđa

Pozdrav drage trudnice i mame,

Vjerujem da niste fascinirane zdjelicom kao ja. Da vas uopće ne zanima niti da doživljavate taj dio vašeg tijela. S jedne strane reći ću vam da je to sasvim u redu jer gdje bismo došli kada bismo svakodnevno pridavali punu pozornost svakom segementu našeg tijela. A, opet, to prečesto odvajanje od našeg tijela, podrazumijevanje svega što mu se događa često nas dovodi do bolnih stanja i nelagoda.

Tijekom razdoblja trudnoće taj osjećaj je još izraženiji. Zdjelica je ta koja u našem tijelu podnosi najveće opterećenje i promjene tijekom trudnoće. Ne brinite, građena je i sposobna podnijeti ta opterećenja.

Znate onu riječ prirodno? Trudnoća je prirodno stanje u životu žene. Jest, slažem se. Prirodno je to stanje no mi se prema našem tijelu odnosimo krajnje neprirodno pa kada treba proći kroz proces koji je prirodan tijelo je zbunjeno signalima koje mu šaljemo. Što nam je činiti?

Prvo što možete učiniti jest doživjeti svoju zdjelicu tijekom dana. Dok ste u šetnji (da, šetnje su zaista toliko blagotvorne za tijelo u trudnoći) posvetite joj malo svoje pažnje. Osjetite kako se kreće ili ne, osvijestite koristite li zdjelicu da biste napravile korak naprijed. Osjećate li neku bol u stražnjem ili prednjem dijelu zdjelice tijekom šetnje?

Ja sam tijekom svoje trudnoće doslovno dane provodila u šetnjama. Nekad po kvartu, nekad po šumama. To se nastavilo i nakon trudnoće. Sve što sam mogla obavljala sam pješke i koristila sam svako doba dana za šetnju. Jednostavno sam uživala.

Znam da mi je puno pomoglo što sam prije trudnoće u svoju pripremu uključila vježbe za pokretljivost zdjelice.

Hip hinge - vježba za pokretljivost zdjelice i bezbolna leđa
Hip hinge je pokret iz uspravne pozicije prema pregibu. Može se izvoditi u stajanju ili kleku.

Iako s pokretljivošću zdjelice nemam problema opet sam tijekom vježbi osjetila da sam u nekim područjima „zakržljala“, a da sam u drugima previše pokretljiva. Dakle, meni je bila potrebna kontrola zdjelice kroz pokret. To sam upravo postigla vježbom na kraju ovog teksta.

Izvedite ju svaki dan par puta uz točno praćenje uputa trenera. A onda svaki puta kada ste u prilici, recimo tijekom sagibanja da pokupite nešto s poda ili dok vadite kolač iz pećnice koristite ovaj pokret.

Sigurna sam da možete naći još barem tri trenutka kada u danu koristite ovaj pokret. Sjajno, primjenite to!

Za sva pitanja, tu sam.

S vama kroz trudnoću i majčinstvo,

Jelena

Izdvajamo za Vas!

Imate li komentar ili pitanje? Podijelite ga s nama!

Molimo unesite komentar
Molimo unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.