Vježbanje nakon poroda – trening za Vas i Vašeg malog fitness buddya

0
203
Vježbanje nakon poroda
Vježbanje nakon poroda

Trudnoća, porod, babinje… Sve je prošlo na najbolji mogući način, vi ste zdravi, beba je zdrava i najljepša na svijetu, u svom ste domu, usvajate nove dnevne rutine u skladu s potrebama najnovijeg člana, brinete o tom malom čudu… no problem je što jedan dan ima samo 24 sata, a toliko je toga što se treba napraviti, obaviti, kupiti, isplanirati; toliko je toga što biste željeli – voljeli vidjeti, učiniti, isprobati; toliko toga što bi bilo dobro za ugurati u svakodnevicu…

Čovjek se lako pogubi u vrtlogu onoga što mora, treba, želi… lako se izgubiti i zaboraviti na sebe, svoje potrebe koje su tu bile i prije nego što ste rodili, prije nego vam je život dobio novu dinamiku s novim prioritetima. Stoga nemojte zaboraviti brinuti o sebi; kroz sitnice kao što je par pročitanih stranica knjige, piling lica/cijelog tijela (po nekom super receptu koji ste našli na našem portalu), zdravim – nutritivnim obrokom i naravno VJEŽBANJEM. 🙂

Imajte na umu da ako ne napunite sebe, emocionalno, ako ne zadovoljite glad za interesima koje imate; nećete imati što za dati. Ni iskren osmjeh, ni veselje za male stvari koje čine život, naše odnose, nas same…

Iz vlastitog iskustva znam da ignoriranje i potiskivanje intelektualnih, emocionalnih potreba, potreba da se osjećamo lijepo, dobro i ugodno same sa sobom, iscrpi. Rezultat je često bezvoljnost, povlačenje u sebe, čak može dovesti do nekog oblika depresije (kako je mene zamalo dovelo u jednom trenutku). To se može spriječiti, vi to možete spriječiti.

Pokažite ljubav samoj sebi, napravite vremena za svoj hobi, interes, strast… i svakako vježbanje.

Vježbanje nakon poroda
Vježbanje nakon poroda

Vježbanjem do boljeg raspoloženja

Vježbanjem ćete potaknuti metabolizam da se ubrza, razgibat ćete zglobove, učvrstiti mišiće – ojačati ih; ako se pritom još dobro oznojite – izbaciti ćete više otpadnih tvari iz svog organizma, višak vode te se osjećati SRETNO. Razlog sreći je utjecaj fizičke aktivnosti na serotonin, poznat kao “hormon sreće“.

Prema istraživanjima britanskog National Institute for Health and Clinical Excellence, vježbanje izrazito utječe na rast serotonina u mozgu, a samim time na naše bolje raspoloženje.

Količina efektivnog bavljenja fizičkom aktivnošću tj. vježbanje potrebna kako bi se poboljšala proizvodnja serotonina u mozgu je 3 sata tjedno ili 30 minuta većinu dana u tjednu.

Znači da svaki oblik tjelovježbe za koji se odlučite, osobito trčanje, vožnja biciklom, brzo hodanje, treninzi s vlastitom težinom garantira bolje raspoloženje i služi kao idealan ispušni ventil. 🙂

Svaki dan možete odvojiti 30-ak minuta za sebe, a da pritom ne odvajate pažnju od svoje bebe. Kako? Uključite bebača (nakon navršenih 6.mj) u rutinu i zajedno odradite trening! Nikad nije prerano učiti ih dobrim navikama 🙂

Trening za Vas i Vašeg malog fitness buddya:

Vježbanje nakon poroda
Vježbanje nakon poroda

Hint: Treninzi za grupu MAME&BEBE VJEŽBAJU uskoro u SanaGravidi <3

Pročitajte novi članak našeg omiljenog pedijatra prof. dr. sc. Milivoja Jovančevića: Osip kod djece - uzroci i kako razlikovati osipne bolesti?

Je li Vam ovaj članak pomogao? Ocijenite ga:

5 / 5 (5 votes)

Valentina Sumpor, dipl. oec.

Valentina Sumpor - vlasnica i voditeljica centra SanaGravida za savjetovanje i vježbanje žena, trudnica.

Rođena sam 13.05.1990. u Zagrebu, završila Gornjogradsku gimnaziju. Od 1. razreda osnove do kraja srednje isprobala sam gotovo sve sportove od karatea, košarke, jahanja, odbojke, tenisa... da bi se u srednjoj primila trčanja do početka studiranja Ekonomije u Zagrebu (EFZG) kada sam prvi put na nagovor bratića otišla u kvartovsku teretanu i zaljubila se u bučice i čučnjeve na prvu.

Iako sam se većinu vremena rekreativno bavila nekom aktivnošću, kao dijete i adolescentica, borila sam se s viškom kilograma te sam kao većina curica i žena bila meta za ismijavanje i ruganje što mi se dosta odrazilo na samopouzdanje i sliku koju sam imala o svome tijelu.

Kad je počela moja ljubav prema fitnessu i životnom stilu koji ga prati, počeo je i moj put - rad na samoj sebi. Moji prvi studentski poslovi su bili na recepcijama fitness centara u Zagrebu gdje sam od nesebične pomoći kolega jako puno naučila.

Kroz vrijeme, u nastojanju da se vratim u formu, jedem pravilno, vježbam itd. moji prijatelji i obitelj su također počeli mijenjati navike - usvajati moje.

Uživanjem u pomaganju drugima, motiviranju da sami počnu s promjenom, prvim korakom prema svom cilju, shvatila sam da je to ono što želim raditi u životu, da mi je to strast i smisao. To me dovelo na Fitness Učilište - jednu od top 5 najboljih odluka koje sam napravila u životu.

Po primitku Certifikata za instruktora fitnessa u teretani, počela sam trenirati svoje prve klijente i još više se zaljubila u taj cijeli svijet.

Kako sam diplomirala na Ekonomiji, želja mi je bila spojiti svoja dva interesa; marketing i fitness. Prije dvije godine rodila se ideja o tome da bih možda mogla otvoriti nešto svoje. Neki mali centar, ugodan i udoban s obiteljskom atmosferom gdje ću pomagati drugima da lakše prođu težak put koji sam sama prošla i zavole sami sebe, prihvate ono što ne mogu promijeniti i promijene ono što mogu - sebe.

Na jednom nedjeljnom ručku sam pričala mami o svojim planovima. Laknulo mi je kad sam osjetila njeno oduševljenje idejom. Kako smo počele sve više „brainstromati“ o ideji, postalo je jasno da obje imamo vrijednosti i snage koje treba udružiti. To je bio začetak SaneGravide, mog centra za savjetovanje trudnica i vježbanje žena.

Valentina Sumpor, fitness instruktorica Valentina Sumpor, fitness instruktorica

Imate li komentar ili pitanje? Podijelite ga s nama!

Molimo unesite komentar
Molimo unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.