Naslovnica Trudnoća i dojenje Dojenje Bol u leđima prilikom dojenja - vježba za istezanje mišića srednjeg dijela...

Bol u leđima prilikom dojenja – vježba za istezanje mišića srednjeg dijela leđa

Drage moje mame i trudnice,

Dojite li? Ne, ne pitam vas to zato što su mene to pitali svakodnevno dok sam bila u toj fazi. Meni je za ovaj tekst nebitno dojite li ili hranite vaše dijete na bočicu. Mehanika tijela koju koristite u oba slučaja ostavlja posljedice na vaše mišiće i meka tkiva.

Na zadnjoj radionici Čarobna trudnoća, porod i majčinstvo pitala me jedna polaznica kako da ju manje bole leđa tijekom dojenja. Ne želi prestati dojiti. Voli tu povezanost s djetetom i svu blagost koju osjeti kada primakne dijete na prsa. I čitala je kako neke majke nahrane svoje dijete za dvadesetak minuta. Njena curka se hrani i po dva sata. Moj odgovor je bio nikako. Da, dobro ste pročitale. Jednostavno ne postoji količina vježbi koje možete aplicirati na svoje tijelo nakon dojenja u razno raznim pozicijama da potpuno isključite utjecaj pozicija u kojima dojite.

Ja sam dojila pogrbljena u autu, zavaljena na jastuke sa svih strana, visio mi je vrat koji sam pokušala poduprijeti laktom tako što sam sfrkala ruku pod njega, pa me na kraju bolila ta ruka. Imala sam trnce i grčeve. Znala sam dojiti na boku, to je stvaralo pritisak u nogu pa mi je i ona počela trnuti nakon nekog vremena. Par puta sam se istezala dok sam dojila. Dosta sam puta zaspala od iscrpljenosti dok sam dojila. Probudila bih se s grčevima u vratu, ramenima i napetošću u kuku.

Da vas ne obeshrabrim ili prepadnem ukoliko ste trenutno trudne. Ako nešto ne možete rješiti u potpunosti, ne znači da si ne trebate pokušati pomoći. Samomasaža, masaža i aktivan pokret su najkorisniji. Ja sam uvijek ubacila vježbe za istezanje srednjeg dijela leđa i vrata, pokretljivost zdjelice i opuštanje. Jako, baš jako sam se opuštala. I šetala. Ta šetnja me spašavala tijekom prvih dana majčinstva.

Današnja vježba u videu vodi vas kroz lagano istezanje srednjeg dijela leđa. Pogađa sve mišiće oko lopatica, ramena i vrata. Ništa nemojte forsirati, radite vježbe koliko često vam odgovara i intenzitetom koji vam odgovara. Samo vi znate koji vam je pokret trenutno potreban.

Tu sam za sva vaša pitanja.

S vama kroz trudnoću i majčinstvo,

Jelena

Jelena Skender, prof. kin.
Jelena Skender, prof. kin.http://vjezbaonica.hr/

Jelena Skender je učiteljica pokreta, majka Kriste Anastazije i supruga predivnom muškarcu Miroslavu koji je podržava u svim njezinim avanturama.

Zaljubljenica u pokret i mehaniku kretanja. Voli život i sve izazove koje joj donosi. Vječni učenik. Učiteljica u duši. Vlasnica boutique movement studia Vježbaonica na zagrebačkom Jarunu. Misija joj je potaknuti vas na pokret kroz #zavolisvojetijelo projekt.

Koautor radionice Čarobna trudnoća, porod i majčinstvo. Autor rubrike Vježbaonica u emisiji dm bebeceda na RTL Kockici. Obožava čokoladu i kavu. Putovanja i šetnje. Motivator. Kreator. Manifestator.

Ako želite raditi sa mnom javite mi se na info@vjezbaonica.hr.

WEB: www.vjezbaonica.hr
Facebook stranica: www.facebook.com/Vjezbaonica/

Imate li komentar ili pitanje? Podijelite ga s nama!

Molimo unesite komentar
Molimo unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Najpopularniji tekstovi