Naslovnica Kutak za mame Fit mama Vježbe za stražnjicu - za lakšu trudnoću i veću razinu energije

Vježbe za stražnjicu – za lakšu trudnoću i veću razinu energije

Općenito, vježbe za jačanje mišića stražnjice (gluteusa) te prednjih i stražnjih mišića natkoljenice (kvadricepsa i stražnje lože) imaju direktan utjecaj na izdržljivost cijelog tijela, zdravlje zglobova i Vašu razinu energije.

Možda zvuči malo paradoksalno činjenica da jačanjem i rastom tih divnih, velikih mišića nogu možemo podići razinu energije s kojom raspolažemo u danu, ali istina je. Kad su mišići nogu jaki, reducira se rad i rasipanje energije ostatka tijela – što rezultira s većom razinom energije i izdržljivosti.

Mišići kvadricepsa i stražnjice su velika potpora našem tijelu, na kraju dana, oni su dio lokomotornog sustava kojim se krećemo, koji nas nosi kroz sve ljepote i izazove života.

Ponekad se zaboravimo i uzmemo zdravo za gotovo pokretljivost, zdravlje našeg tijela, zaboravimo se brinuti o njemu jer je uvijek nešto/netko važniji, potrebniji, umorne smo, ne da nam se uzeti dvije šake losiona za tijelo (ili kokosovog ulja) i namazati se nakon tuša ili se istegnuti nakon treninga jer smo u veelikoj žurbi (tako ostavljajući mišiće stisnute).

Vjerujem da se svatko može pronaći u nekoj od izlika, ali sljedeći put kada dođete u napast potegnuti se za neku od njih i preskočiti 3 minute – koliko treba da si sami izmasirate listove i bedra dok ih mažete nekom hidratacijskim pripravkom – sjetite se da ako se vi za svoje tijelo nećete brinuti – neće nitko, ako vi nećete biti nježni i brižni prema sebi -neće nitko… Isto tako imajte na umu da će se svaka minuta koju si posvetite (pa makar bila doslovce minuta), akumulirati iz dana u dan – nakon 60 dana bit će to 60 minuta njege tijela, kože, VAS- koje ćete osjetiti, vidjeti u ogledalu.

Jaka stražnjica za lakšu trudnoću

Tijekom trudnoće žena dobiva na tjelesnoj težini, osobito pred porod, što vrši dodatni pritisak na sve zglobove, osobito koljena i kukove.

Kako mišići kvadricepsa (bedara) i stražnjice imaju veliku ulogu u kretanju nogu – osobito radu koljena – jačanjem tih mišića prije i tijekom trudnoće ćete pomoći sami sebi u prevenciji bolova i eventualnih ozljeda.

Kako beba raste i razvija se – raste i vaš trbuh te vas vuče naprijed – mijenja se težište tijela, mišići na leđima se skraćuju (sve češći su bolovi u donjem dijelu).

Jaka stražnjica i jaki mišići zdjeličnog dna održat će stabilnost zdjelice, pomoći će vam da zadržite pravilu posturu tijela i smanjiti bolove u leđima.

Vježbe za stražnjicu

Za vas izdvajam 4 vježbe koje možete raditi kod kuće, bez rekvizita (dok gledate neki dobar film ili seriju):

Curtsy iskoraci

Vježbe za stražnjicu: Curtsy iskorak
Vježbe za stražnjicu: Curtsy iskorak

Sumo čučanj

Vježbe za stražnjicu: Sumo čučanj
Vježbe za stražnjicu: Sumo čučanj

Side leg lifts

Vježbe za stražnjicu: Side leg lifts
Vježbe za stražnjicu: Side leg lifts

Adukcija noge u sjedu na boku – izvodi se primicanjem donje noge sredini kuka. Lezi na bok i podlakticom i s oba dlana se osloni na pod, gornju nogu prebaci preko donje, a donju odiži od poda s ispruženim stopalom.

HipThrust

Vježbe za stražnjicu: HipThrust
Vježbe za stražnjicu: HipThrust

Za kraj bi voljela podijeliti s vama rečenicu:

Kako voliš sebe, vole te i drugi – to nauče od tebe.

Uživajte u danu 🙂 i svratite na koji trening u Sanagravidu!

Valentina Sumpor, dipl. oec.
Valentina Sumpor, dipl. oec.https://www.facebook.com/SanaGravida/

Valentina Sumpor - vlasnica i voditeljica centra SanaGravida za savjetovanje i vježbanje žena, trudnica.

Rođena sam 13.05.1990. u Zagrebu, završila Gornjogradsku gimnaziju. Od 1. razreda osnove do kraja srednje isprobala sam gotovo sve sportove od karatea, košarke, jahanja, odbojke, tenisa... da bi se u srednjoj primila trčanja do početka studiranja Ekonomije u Zagrebu (EFZG) kada sam prvi put na nagovor bratića otišla u kvartovsku teretanu i zaljubila se u bučice i čučnjeve na prvu.

Iako sam se većinu vremena rekreativno bavila nekom aktivnošću, kao dijete i adolescentica, borila sam se s viškom kilograma te sam kao većina curica i žena bila meta za ismijavanje i ruganje što mi se dosta odrazilo na samopouzdanje i sliku koju sam imala o svome tijelu.

Kad je počela moja ljubav prema fitnessu i životnom stilu koji ga prati, počeo je i moj put - rad na samoj sebi. Moji prvi studentski poslovi su bili na recepcijama fitness centara u Zagrebu gdje sam od nesebične pomoći kolega jako puno naučila.

Kroz vrijeme, u nastojanju da se vratim u formu, jedem pravilno, vježbam itd. moji prijatelji i obitelj su također počeli mijenjati navike - usvajati moje.

Uživanjem u pomaganju drugima, motiviranju da sami počnu s promjenom, prvim korakom prema svom cilju, shvatila sam da je to ono što želim raditi u životu, da mi je to strast i smisao. To me dovelo na Fitness Učilište - jednu od top 5 najboljih odluka koje sam napravila u životu.

Po primitku Certifikata za instruktora fitnessa u teretani, počela sam trenirati svoje prve klijente i još više se zaljubila u taj cijeli svijet.

Kako sam diplomirala na Ekonomiji, želja mi je bila spojiti svoja dva interesa; marketing i fitness. Prije dvije godine rodila se ideja o tome da bih možda mogla otvoriti nešto svoje. Neki mali centar, ugodan i udoban s obiteljskom atmosferom gdje ću pomagati drugima da lakše prođu težak put koji sam sama prošla i zavole sami sebe, prihvate ono što ne mogu promijeniti i promijene ono što mogu - sebe.

Na jednom nedjeljnom ručku sam pričala mami o svojim planovima. Laknulo mi je kad sam osjetila njeno oduševljenje idejom. Kako smo počele sve više „brainstromati“ o ideji, postalo je jasno da obje imamo vrijednosti i snage koje treba udružiti. To je bio začetak SaneGravide, mog centra za savjetovanje trudnica i vježbanje žena.

Valentina Sumpor, fitness instruktorica Valentina Sumpor, fitness instruktorica

Imate li komentar ili pitanje? Podijelite ga s nama!

Molimo unesite komentar
Molimo unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Najpopularniji tekstovi