NaslovnicaFilmoviOsvrti na dječje filmoveOsvrt na film: Tajni život ljubimaca, animirana komedija (KIDS FRIENDLY)

Osvrt na film: Tajni život ljubimaca, animirana komedija (KIDS FRIENDLY)

Film “Tajni život ljubimaca” je animirana komedija sinkronizirana na hrvatski, o tome kako ljubimci na Manhattanu provode vrijeme kad ostanu sami kod kuće. Međutim, treba napomenuti da film nije toliko dječji kako se reklamira. Obiluje dijalozima i nasilnim scenama koje nisu primjerene za djecu. Međutim, sve je to uklopljeno u vizualno primamljiv film pun zabave i luckastih likova. Zapravo, ako ne obraćate previše pažnje, neke od navedenih stvari nećete niti primijetiti, a poruke o prijateljstvu, empatiji i zajedništvu će izaći na površinu.

Trailer: Tajni život ljubimaca

Za djecu: 6+.

Za roditelje: Film obiluje scenama koje će i vas zabaviti i nasmijati.

Nasilje: Nasilje se povremeno provodi između i nad životinjama. Također, umiljati zeko propagira mržnju prema ljudima, a glavni likovi kako bi ušli u njegovu bandu opisuju izmišljeno ubojstvo svojih vlasnika. Za djecu animirani film može biti stvaran kao i okolina u kojoj žive. Pa ako uvide da junaci pomoću nasilja dobivaju što žele i bivaju prihvaćeni u društvu, pa bi ga i sami mogli početi provoditi u stvarnosti.

Zastrašujući prizori: Ima ih poprilično. Poput onoga gdje se glavni likovi suočavaju sa strašnom zmijom ili se bore za opstanak u kombiju koji tone.

Rječnik: Nije primjeren za djecu. Koriste se ponižavajuće riječi tipa «plačljivko», «glupan» i sl. Dijalog je malo prekompliciran za mlađu djecu.

Seks: Nema prizora, niti dijaloga seksualne prirode.

Tempo: Dinamični tempo i brži razvoj radnje kod mlađe djece mogli bi onemogućiti praćenje radnje i izazvati gubitak pažnje.

Trajanje filma: 87 minuta

Tajni život ljubimaca – Movie Site
The Secret Life of Pets – IMDb

U želji da roditeljima pomogne u izboru dječjih filmova u kinima, Najsretnija beba Hrvatska pruža preporuke za Kids friendly filmove.

Iva Brčić, prof. soc./phil.
Iva Brčić, prof. soc./phil.https://najsretnijabeba.webs.com/
Iva Brčić mag.soc./phil. je međunarodno priznata The Happiest Baby certificirana edukatorica i predsjednica udruge Najsretnija beba Hrvatska™. Kroz svoj rad pomaže roditeljima u babyhandlingu i odgoju. Diplomirala je sociologiju i filozofiju, a ljubav prema djeci provodila je kroz volontiranje u bolnici Sveti Duh u Zagrebu, udruzi Igra i Centru za mlade u Karlovcu, osmišljavanjem projekata, radionica i edukativnih programa, te istraživanjem utjecaja obitelji na delikventna ponašanja. Osim što piše za MaminSvijet.hr, stručna je suradnica u časopisu Mama&beba, u online magazinu Mame&klinci, te portalima namjenjenim roditeljima. Surađuje s vrtićima, školama i fakultetima vezano za odgoj i utjecaj medija na djecu, te piše Kids Friendly filmske osvrte